ponny kanske?

fick aldrig nåt svar på om han fanns kvar, irländaren jag skrev om i förra inlägget. har hittat en annan nu... typ det sötaste jag sett? ett 3-årigt connemarasto, fin stamtavla, dock ej stamboksberättigad, men vad gör det mig egentligen? hon blir D-ponny, och en dröm jag alltid haft är att köpa en ung ponny, utbilda, låta nån duktig unge tävla, men framför allt vill jag alltid ha henne kvar, ta några föl på henne... min bästa vän helt enkelt :) hon är dessutom den där fina färgen jag gillar... bork/gulbrun/dun <3 ska boka möte på banken så får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!



Va roligt! Det stämmer jag köpte en ponny som kallades för Bullen nere i Skåne. Jobbade du hos Karpe-Nilsson?



Jag har Tage (vi kallade honom så) i några år sen sålde jag honom till en tjej i norrland. Och tyvärr så var de med om en olycka, flickan ramlade av när hon var ute och red och Tage sprang iväg, skulle springa hem och blev påkörd av en bil och han avled på en gång. Jättetråkigt. Jag blev jätteledsen när jag hörde om vad som hade hänt..



Kul att du hörde av dig!

Kram!



2012-01-17 @ 08:06:29
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0