ojoj...

var iväg till Kista idag för att göra laserfettsugning av dubbelhakan. tyvärr var inte tjejen där som kan göra det, så jag gjorde magen.
hon mätte mig först och sen efter, och jag minskade faktiskt med 1½ cm! galet...
ska dock göra hakan de två gångerna som är kvar, magen kan jag ju faktiskt motionera bort...om jag bara får arslet ur vagnen..

åkte sen till centralen för att byta till pendeln... och ja... där springer jag nästan rakt in i Jens och Harry från Hoffmaestro! helt sjukt...
är påväg mot rulltrappan, så ser jag dom komma, tar ett tag innan jag fattar vilka det är, så får jag ögonkontakt med Jens, mot hjärta typ hoppar upp i halsen på mig.. :O
kortslutning i hjärnan och bara går på rulltrappan.
han lär väl inte ha känt igen mig ändå.. möjligen om jag sagt: hon som var fullast på hela Skeppsholmen och som frågade dig om hon kunde ta med sin polare in och träffa Stor...
då lovar jag att han kommit ihåg.. :P

åhh vad jag ser fram emot Barcelona!
fattar inte varför jag inte reser oftare? jag älskar ju sånt!
dags att sluta köpa så mkt skit och spara pengarna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0