najs eller bajs?

okej, så ni vet att jag var gräsänka fre-lör, köpte vin och myste lite sådär.
städade lådan i mitt sängbord... mycket skit var det där i...

iaf så hittade jag min skitgamla mobil, K800i. sist jag använde den var i vintras för att en viss person vars namn börjar på O, men mest förknippas med namnet Åke... ja han som var bästa polare med Bert... ni vet vem jag menar, ja för att han skulle kunna kontakta mig eftersom han bara hade råd att ringa folk som oxå hade comviq... å jag hade ju då telenor på ajfånen.
så då hade jag ett comviq kontantkort i den luren...

iaf, jag hittade den, å vi slutade ju va kompisar i typ mars efter en väldigt kort men intensiv kaotisk vänskap...
aja, bestämde mig för att dra iväg ett sms till honom, bara för att se om han svarade, och om han hade kvar det numret...
såhär blev det:

jag: urk

O: mår du illa?

jag: japp

O: aja då får du krya på dig då. vem är det förresten?

jag: din värsta mardröm

O: jag gillar mina mardrömmar, speciellt min värsta.

jag: sån tur då

jag: du har tyckt bra om mig förr, men sen bestämde du dig för att du hatade mig. trist men sant

inget svar... så jag bara skrev nåt...: punk´s not dead!

O: :)

sen kommer jag inte riktigt ihåg, men jag frågade om vi inte kunde bli vänner på facebook iaf, och att jag vet vad jag gjorde fel sist (vilket jag inte tyckte att jag gjort egentligen...men har iaf lärt mig hur man bör handskas med honom...) osv. inget svar visserligen, men jag skickade en friendrequest iaf, och den accepterade han dagen efter :)

antar att det är ett gott tecken om han samtidigt postat en video på sin logg och skrivit: punk´s not dead!
hahaha fan vad jag kan honom bra egentligen...
men jag har inte kvar hans nummer på min iphone, och jag tänker inte träffa honom, inte skriva till honom på fb, förrän han själv vill. det är nog det bästa.
vet för övrigt inte om "den nya jag" pallar med hans kaotiska fyllevärld längre...

jaajaaa.... godnattisch alla dårar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0