dööööö.....

ja men faktiskt! känner så just nu... "du kan dö å du kan dö å du kan fara åt helvetet håll käften ditt jävla as jag hatar dig!!!!"

börjar förstå varför de flesta som hoppar framför tåg gör det i rusningstid... antagligen för att dom är på väg hem från jobbet och är så less på sina jobb och sitt ickebefintliga liv.

nej nu ska hon sluta klaga, tycker nog alla som läser detta, hon är ju faktiskt ledig i helgen.
ja fyförfabian! en ledig helg! ja då blir det väl slitigt kroppsarbete hemma istället! varvat med bråk med pojkvännen... suck...
är glad att jag ska till Barcelona tors-sön iaf. behöver komma bort lite. ja jag vet att jag knappt jobbat på 2 månader förrän förra veckan, men blä... är fortfarande inte helt 100....

nej, nu ska jag gå och drömma om vapen.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0