meeen då!

inte helt ovanligt att jag glömde bloggen igen... :/

så himla mycket har väl inte hänt.. fick ju takvandring för 2 i julklapp av mamma, så i lördags var jag och M på den.
vi gick på tak på Riddarholmen och hade lyckats passa in en dag då det var superväder :) i slutet av vandringen fick vi bevittna solnedgången över Knivsöder :)



hela helgen har jag i princip spenderat med en gammal video... har ju en jäkla massa gamla band från när jag tävlat och tränat med mina ponnysar. planen var att få över dom till datorn, men det gick inte, så jag har spelat upp dom på tvn, byggt ett torn av lådor och dvd-filmer typ och ställt digitalkameran ovanpå, och filmat filmerna... haha... blev faktiskt helt ok!
är dock inte klar ännu..

det fick mig att sakna min lilla Dunet jättejättemycket! min prinsessa! <3
så jag tokgooglade henne, i alla dess former, tills jag hittade en gammal blogg där det stod om nån irländsk D-ponny som hette Dunet, och det var en dålig bild på en långhårig ponny med rumpan mot kameran och täcke på. ändå kände jag igen henne... benen och svansen och hennes mule... min Dunet!
så jag mailade tjejen som hade bloggen och frågade, och det var hon! :)
så nu har jag iaf ett namn på ägaren, jag vet vart hon bor, och vad det verkar som, så har hon det bra :)

skulle ju gärna vilja få tag på ägaren via mail, men har inte hittat nån sån, så det blir kanske så att jag får ringa henne istället.
det är iaf en 44-årig tant som har henne.
Dunisen är ju 23 bast i år! galet...
och Lillen då! min första ponny, han är lika gammal som M, 29 år! ännu galnare!

här är jag 13 år och tävlar LD och LC med Lillen i Storvreta, 1993 :)



och här 16 år och tävlar Dunet i LC och LB i Sala, 1996 :)



nu mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0