oj!

48 sidvisningar med 20 unika besökare i förrgår... galet...
hallå, kommentera då!?

jag har en ny obsession.... bruka ju va vinylskivor, och visst, älskar dom fortfarande, men för tillfället har jag inga jag letar efter.
så nu e det kameror! alltså gamla analoga kameror.
köpte ju en på Myrorna, från -81, och idag har jag köpt 2 kameror på Tradera... :O
2 st ryska kameror, en Smena från 1953, och en Zorki från 1948-49.
ska bli spännande att fota med dom :)
har oxå koll på en massa utgångna fotorullar på tradera, och för dom som undrar varför jag vill ha utgångna rullar, så är det för att det kan bli coola effekter av det :)
det som är så kul med analoga kameror är att det är så spännande att vänta på framkallningen :)

Här är Smena:



och här är Zorki:



puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0